you know my name,not my story..you've heard what i've done,not what i've been through!!!!

Tuesday 8 May 2012

PEMBELAJARAN KELAS APLIKASI KOMPUTER MINGGU KE 11

baiklah..hari ini kelas komputer pensyarah masih lagi mengajar MICROSOFT ACCESS..minggu ke 14 nanti ada presentation untuk ACCESS nie..tadi kumpulan saya tunjukkan pada beliau proposal ACCESS yang akan kami bentangkan nanti..kami memilih kedai elektrik untuk mencari data2 tersebut..nasib baik proposal kami telah diluluskan..ALHAMDULILLAH..jadi, sekarang kami hanya perlu menambah baikkan sahaja proposal 2 dan hantar kan pada beliau untuk kelas yang akan datang..

2 minggu lagi akan ad 'lab test 2'..berkaitan MICROSOFT ACCESS..saya dahla xreti..merumitkan dan memeningkan kepala..tadi kami belajar macam mana caranya untuk membuat 'queries', isi maklumat untuk jadikan satu borang, dan membuat 'reports' untuk maklumat yang kita buat tadi..

nasib baik la laptop saya sudah di baiki..jadi dapat la saya buat kerja dengan tenang dan selesa..hehe~~sebelum ni dalam laptop saya juz ada excel dan word je..access xde..tapi nasib baik la saya cepat jumpa dengan AFIF budak FEP yang pandai bab2 IT ni..besnyer jadi dia..saya pun nak belajar la tentang IT ni..untung2 leh wat bisnes..hehehe~~

No comments:

Post a Comment