you know my name,not my story..you've heard what i've done,not what i've been through!!!!

Saturday 5 May 2012

KELAS APLIKASI KOMPUTER TAKDE!!!!

minggu ni kelas untuk aplikasi komputer takde..seronok ke xseronok??..hehehe~~kenapa kelas takde?..sebab selasa hari 2 adalah cuti pekerja..bagus jugak hari pekerja jatuh pada hari selasa..bukannyer ape..selasa kelas saya penuh sangat..dari pukul 8 pagi sampaila pukul 6 petang..nak makan pun terkejar2..nak solat pun sama terkejar2..kadang2 2 saya terpakasa puasa or makan roti je..nak buat macam mana kan??..dah nama pun belajar..~~

tapi saya selalu jugak bukak blog PN NORAZILA..yelaa..mane taw kan ada assignment yang kena buat..memang betol tekaan saya..ad assignment untuk access..minggu ke 14 nanti kena present..alamak..dahla minggu depan BELIAU nak tengok proposal..proposal ape pun saya xtaw..hehehe~~

minggu ni serius saya sibuk sangat2..dengan macam2 assingnment..tension jugak la..tapi alhamdulillah..saya masih boleh bertahan dan mampu untuk menyiapkan semua tugasan tersebut..yang penting,kita serius semasa buat kerja dan siapkan kerja mengikut masa yang telah ditetapkan..sekarang saya cuba untuk tidak membuat kerja 'last2 minute'..sebabnyer saya da serik sangat terpaksa tidur lambat dan tidak cukup tidur..tinggal kuiz keusahawanan saja yang saya xsettlekan lagi..tapi xpe,saya akan peruntukkan satu hari untuk menjawab semua kuiz 2..

sekarang saya selalu balik rumah saya di seremban..minggu ni da dua kali saya balik rumah..saya lebih tenang duduk di rumah..alangkah bagusnyer kalau saya dah ada lesen kereta memang saya akan balik tiap2 minggu..dapat makan masakan mama saya..dapat gelak2 dengan adik beradik saya..rindunyer saya pada mereka..~~~

adik beradik saya





No comments:

Post a Comment