you know my name,not my story..you've heard what i've done,not what i've been through!!!!

Tuesday 22 May 2012

LAB TEST 2

hari ni saya ada 'lab test 2'..pasal MICROSOFT ACCESS..susah 2..tp alhamdulillah..saya boleh buat sikit2..mane xnyer malam sebelum nak 'lab test 2', sibuk tengok video yang AFIF buat..sekurang2nyer ada la input yang saya dapat daripada menonton video tersebut..terima kasih AFIF..hehehe~~

minggu depan adalah hari terakhir kelas aplikasi komputer ni..ada presentation untuk assingment MICROSOFT ACCESS.. dan presentation blog..alamak!! ape yang ada dalam blog saya ni..banyak merapu je adalah..hehehe~~

mungkin lepas habis kelas aplikasi komputer minggu depan,blog ni juga akan saya simpan..hehe~~saya jarang nak bercerita di blog ni..xtau nak cerita ape..kang merapu2 pulak saya cerita dalam ni..minggu depan juga adik saya yang berumur 18 tahun pergi sambung belajar di MATRIKULASI..saya xdapat nak ikot hantar sama..yelaa..hari isnin saya ada kelas..rumah saya dah makin sunyi..3 orang dah pergi belajar..tinggal la mama saya dan adik saya yang kecik..darjah 2 dan prasekolah..

saya doakan semoga sumenyer berjalan lancar..AMINN~~

kartun feveret saya..boboiboy

No comments:

Post a Comment