you know my name,not my story..you've heard what i've done,not what i've been through!!!!

Wednesday 16 May 2012

DINNER ABADI 2012

13/05/2012 ialah tarikh majlis makan malam untuk KOLEJ AMINUDDIN BAKI..majlis makan malam 2 bermula pada pukul 9 malam..temanyer adalah 'WHITE SPRING'..ala2 garden gitu..hehe..nak tau ape yang saya pakai untuk malam 2??..simple je..kejap eh..


comel x??..xpe..masuk bakul angkat sendiri..hehe~~ni la penampilan saya untuk malam 2..sumenyer cantik2 malam 2..jeles saya tengok..hehe~~seronok jugak la dinner ni..dengan macam2 persembahan..dan bermacam2 jenis makanan..kenyang saya malam 2..dapat makan aiskrim pulak 2..hehe~~

mari kita tengok gambar saya dengan kawan2 saya..sumenyer cantik2..




p/s saya sayang kolej saya dan saya harap saya dapat duduk kolej yang sama selama saya belajar di UKM..=)




No comments:

Post a Comment