you know my name,not my story..you've heard what i've done,not what i've been through!!!!

Monday 28 May 2012

MINGGU LAST PEMBELAJARAN UNTUK SEM 2

baiklah..hari ini saya nak berkongsi cerita dengan rakan2 semua pasal tajuk post saya kali ini..MINGGU TERAKHIR PEMBELAJARAN UNTUK SEM 2...pejam celik,pejam celik..kejap je masa berlalu..minggu depan dah 'study week' lepastu 'final exam' pulak..adoyai..saya xready pape pun lagi..belajar pun xmula lagi..abis la lingkup jugak sem 2 ni..xnak2..saya xnak dapat keputusan yang teruk lagi..so kita mestilah berubah daripada sekarang ni..chaiyok2..

lepas abis 'final exam', saya ade 'short sem' pulak..hanya fakulti tertentu je yang ada 'short sem' ni..salah satunyer fakulti saya la 2..FEP...ala..'short sem' dalam sebulan setengah je..lepastu cuti..naik cuti je dah tahun 2..wahh2x cepatnyer dah tahun 2..rasa macam baru tahun lepas je daftar UKM ni..hehehe~~

pagi tadi saya ada taklimat majoring untuk subjek saya..PENTADBIRAN PERNIAGAAN..saya pun xtaw lagi nak pilih jurusan apa..rasa macam nak ambik akaun...tapi macam xpasti lagi..nak amik kewangan..2 pun xpasti lagi..nampaknyer kena buat solat istikharah la..hehehe~~

baiklah kawan2..sampai sini saja...jumpa di post yang akan datang..daa~~~

No comments:

Post a Comment